piątek, 10 lipca 2015

Makijaż wieczorowy w ciemnej zieleni + koralowe usta

Cześć!

Po dwudniowym braku prądu z radością zabrałam się do tworzenia nowego make - upu. Wprawdzie mogłam go zrobić i bez prądu, ale ciężko byłoby go uwiecznić na zdjęciu bez lampy pierścieniowej :) Zapraszam do oglądania!
















Od dawna miałam ochotę na taką piękną naturalną zieleń. Wydaje mi się, że ładnie podkreśla niebieskie tęczówki. Jest to zdecydowanie wieczorowy makijaż, z mocnym okiem i  konturowaniem twarzy.


Do makijażu użyłam:

OKO
zieleń z Inglota 611
czerń i biel z paletki Sleek Au Naturel
czarna kredka z Golden Rose
połówki rzęs z Ardell
pomada do brwi z Inglota

TWARZ
podkład MAP 2Y
puder Kryolan
bronzer Kobo Nubian Dessert i MUR Medium Bronze
rozświetlacz Bell

USTA:
paletka Maq Pro by Katosu

Ostatnio mam wenę, więc do zobaczenia już niedługo!:)
Do następnego!
Krukona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz