poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Nieudolna charakteryzacja na (jak się okazało) Edwarda Nożycorękiego :P

Cześć!

Przybywam do Was z moją pierwszą charakteryzacją. Tak naprawdę chciałam stworzyć "coś", niekoniecznie wiedziałam co :) Wyszło jak wyszło. Zobaczycie - ocenicie.














Z charakteryzacją do tej pory nie miałam styczności, chociaż zawsze mnie to bardzo fascynowało. Oczywiście, nie mam zamiaru porównywać się do profesjonalnych charakteryzatorów, dla mnie charakteryzacja to sztuka, w moim wykonaniu to raczej zabawa. Stworzyłam "to", co jak się potem okazało było podobne do Edwarda Nożycorękiego, więc wzięłam jako rekwizyt nożyczki :P
Kto wie, może kiedyś wciągnie mnie ta dziedzina bardziej niż wizaż, będziecie mnie wtedy oglądać w strugach krwi i z flakami na wierzchu :D
Do tego "look'u" (hehe look'u...) użyłam paletki Maq Pro by Katosu oraz puderu Kryolan Dermacolor P1.  A, no i żelatyny - zwykłej spożywczej :P


Pozdrawiam i przepraszam, że taka nieuczesana :D

Do następnego!
Krukona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz